Kijk, leer en maak je eigen knijter van een verkooppagina zodat jouw omzet groeit, groeit en GROEIT

Leer binnen een uur een salespagina maken die de "5 second test" proof is en verkoop meer via je website

HERO sectie.. Alles boven de vouw

Hoofd titel – waarde propositie. Wat krijgen ze en wat is daarvan het voordeel. Beschrijf het voordeel en stel zo vaak als nodig. Ja en???

Subtitel – focus op eigenschappen

CTA – Waarschijnlijk drukken niet zo heel veel mensen op de CTA, maar dit is een versterking van wat ze krijgen

Afbeelding: Gebruik een bijpassende afbeelding. Geen slider 🙂

Waarom moet ik geen slider gebruiken

Vertel over je product middels een video of kort verhaal. Focus op USP maar beschrijf ook de stappen vanaf aanschaf naar resultaat (voordelen) Maak het klantgericht. Niet, wij geven jou... Wel, jij krijgt

Social proof

Testimonials/reviews, accreditaties, feitelijk bewijs en cases studies.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Janneke Lagt
Directeur TOP
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Bert Lagtnie
Supervisor Callcenter
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Berry Rasta
Coffeeshop de Smoker

En zie jij je website al aan het werk voor jou?

Je al het werk gedaan en nu is je website aan de beurt. 24 uur per dag en zeven dagen in de week jouw verkoopmachine aan het werk. Owh ja, hij werkt ook als je lekker op het strand ligt in ..... waar zou je willen zijn?

Is je klant klaar om te kopen? Vraag altijd om een actie. Het liefst een duidelijke opdracht/uitkomst. Gebruik door de hele site consistent dezelfde CTA.

Waarom....

Nou, we zijn aangekomen op het einde van je pagina… Je hebt behoefte aangewakkerd. Nu is het tijd om eventuele bezwaren de kop in te drukken.

Een lijst met vragen en antwoorden zoals je hier ziet. Beschrijf de eventuele bezwaren en maak gehakt van die bezwaren.

Schrijf op emotie. Was mis je als je het niet doet.. Willen ze blijven ploeteren en zichzelf afvragen waarom dat er geen tot weinig aanvragen via je site komen?

Wat als het niet lukt. Of hoeveel mensen heb je al geholpen om succes te hebben. etc.

Betrouwbaarheid is het laatste waar ze naar kijken. Maar op het einde is dat het belangrijkste. Gebruik hiervoor trust elementen. Foto van jezelf, adres, return policy, ben je aangesloten bij een keurmerk etc....