Zoals het verhaal van Janwillem, sinds 2010 internetondernemer en inmiddels eigenaar van meerdere succesvolle webshops. Janwillem werkt al een jaar of 10 samen met Laura voor al zijn designwerk. Deze keer vroeg hij haar een website te ontwerpen voor de rebranding van Colomoda naar BrightHorizon. En hij vroeg mij voor de ontwikkeling. Heb voor de BrightHorizon website eerst de structuur en de content uitlijning gemaakt. Op basis daarvan is het design gemaakt. Nadat het kant en klare design was ontvangen, stond de website live.
Over Spijkerslag
Klanten aan het woord
Je kunt van alles vertellen over jezelf, maar ik laat liever zien hoe klanten de samenwerking ervaren en wat ik voor hen beteken
En hier nog een paar korte klantverhalen
Ik benaderde David voor het maken van een informatieve site. De samenwerking met hem is top. David is intrinsiek gemotiveerd om waarde toe te voegen en dat merk je aan alles. Hij denkt mee, met steeds hetzelfde doel voor ogen. Alle woorden worden opgevolgd met daden, binnen de afgesproken tijd. Dat is in de branche echt een unicum! Je hebt echt het gevoel dat David in je eigen team speelt.
Of het verhaal van Edwin van ABM Dakkapellen in Tilburg. De eerste website was live begin 2019. Inmiddels is de website vernieuwd en staat deze al weer een tijdje live. De nieuwe website is nog uitgebreider en klantgerichter.
We zijn via via met David in contact gekomen. Onze corebusiness werd dakkapellen en daarom wilden we een website hebben waarmee mensen ons goed konden vinden. We gaven onze wensen door aan David en hij bedacht daar een geweldige site bij, met een calculator waarmee mensen zelf kunnen berekenen wat hun dakkapel kost. Het sloeg in als een bom!! Via onze site krijgen wij nu zo’n 80 tot 90% van onze klanten. Wat ons vooral aanspreekt aan David is dat hij altijd eerlijk advies geeft over diensten en prijzen. Hij denkt me mee in alles (meer dan verwacht), biedt altijd een oplossing en is goed bereikbaar. Kort samengevat: een topper!